lauantai 28. tammikuuta 2012

pitkästä aikaa ...

moi kaikille ketkä ny lukeeki tätä mut tuota noin kelasin et alkais tekee sit tällasen kivan vlogin... eli en kirjottele mitää tänne paitsi joskus.. mut teen siis video blogin koska ne on mun mielestä tosi kivoja :)



en oo kirjotellu pitkää aikaa mut ku ei oo oikee ollu sellane fiilis.. perhe ja muut ongelmat on tullu tielle nii ei oikee tee mieli kirjotella mitää "omg kävin syömäs"
juttuja ... "ostin uuet housut -- ihq" mut siis oon ollu koko viikon koulus ja treeneis alotin siis tanssin taas, mut kilpauintia on tultu harrastuu tosi pitkä aika ainaki 9 vuotta!

with out makeup

eli noin viikko sit olin iha maassa ... kaikki meni totaalisesti perseesti... ei sillee et "shiis toi poika ei tykkää mustt" ei todellakaa sillee

mut iha sama vittu jatkan elämääni!



niitä meikki videoita tulee sitte ku oon jassunkaa ja täs on kuva ku mä meikkasin sen bileisii viimeviikolla:)

teen niitä videoita lähi aikoina :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti