lauantai 14. tammikuuta 2012

WEEKEND



jeii nyt on viikonloppu ja oon iha happyy saa nukkuu pitkää ja on paljon ruokaa!! mun ruokavalio on vähä heittäny täs parin päivän aikana.... perjantai iltana mäkkii.... tänä iltapäivänä mäkkii.... iltana empunkaa syötii meil pizzaa.
olin koko päivän taas mannis äidin ja siskonkaa kattomas kaikkee jne ostin vaa itelleni naamarasvan koska en tarvii mitää muut. emppu tulee meille yöks mennää varmaa koht ulos ja yöl katotaa leffoi ja syödää juustonaksui ja mässyy nam ja perjantaina oli sit semmone päivä et hengattii vaa meien perinteises variston mäkkäris ja syötii "bic macit" iha perus... sain viimeinki isilt rahaa mäkkii

huomen meen treeneihi 15.30 ja luen kokeisii... jos vaikka ymmärtäisin kemiasta jotai

mutta tuota tässä pari kuvaa tästä päivästä :)

sain tollasen matkakaulakorun sylvialta synttärilahjaks ja sain sit semmosen "L" korun (korus lukee paris,ny & london)

tämmöne ihan perus naamarasva nuorille ihan hyvää varmaa, makso 5,95e anttilasta



täs on mun kaikki meikit on mul lisääki mut en jaksanu hakee, upsiis

täs on kaks uut leffaa !

mun lemppari iho-rasvat

lemppari hajuvedet

emppu rakas

päivän asu ...



huomen postailen mun huoneest jne morjens!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti